REAA! 10-25 KR! :D


Beskrivning:Jeans/vit svart klänning. storlek 36/38.
Skick:Helt oanvänd, mycket finare i verkligheten.
Pris:25 kr + frakt


Beskrivning:Helt vit t-shirt. storlek S.
Skick:använ en gång.
Pris:10 kr + frakt, tips välj denna om ni tar 3 och betalar för 2.


Beskrivning:Grön tunnika. storlek xs.
Skick:använd.
Pris 15 + frakt


Beskrivning: Blå tunnika. storlek S
Skick:Använd.Finare i verkligheten!
Pris:15 kr + frakt


Alla saker är finare på riktigt, för jag har en dålig kamera.
Ta 3 betala för 2 gäller häääääär!
skriv om du är intresserad och glöm inte att skriva in din epost den syns bara för mig, så kontaktar jag dig.

Kommentarer
Postat av: maria

Hej!

Åh, tack så mycket :)

Nejtack, jag är inte intresserad.

kramkram, heej

2011-02-24 @ 11:15:33
URL: http://maria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0